Працюють комісії районної ради

Виконання рішень – під контролем

6 вересня відбулося спільне засідання двох постійних комісій районної ради – з питань промислової та аграрної політики, житлово-комунального господарства, земельних відносин, транспорту, зв’язку, енергетики, будівництва, власності та з питань планування, бюджету, фінансів, інвестицій, соціально-економічного розвитку територіальних громад району.

В його роботі взяв участь голова районної ради О. М. Делікатний.

Земельні питання завжди під пильним контролем райради. На початку засідання йшлося про вжиття заходів райдержадміністрацією щодо рекомендацій тимчасової контрольної комісії районної ради з вивчення питань приведення у відповідність до чинного законодавства розміру орендної плати та погашення заборгованості за користування землею, а також приведення у відповідність розпоряджень райдержадміністрації, які визнані судом протиправними.

Про те, що вже зроблено, присутніх проінформували заступник голови райдержадміністрації О. М. Брусенко та головний спеціаліст з юридичних питань апарату райдержадміністрації А. С. Скляров. Та працювати ще є над чим. Саме на цьому наголошував О. М. Делікатний.

Із 79 договорів, згідно з якими орендна плата, на момент вивчення питання, менша 3%, 31 договір до тепер залишився без розгляду. Через низьку оперативність райдержадміністрації у роботі з боржниками та тривалість процедури розірвання договорів оренди земельних ділянок у судовому порядку є втрати надходжень до районного і місцевих бюджетів: через банкрутство списано 84,5 тис. грн заборгованості ТОВ «Теко-Південь» та 57,4 тис. грн – ТОВ «Святоборстрой» - у зв’язку з закінченням терміну дії позовної діяльності.

Депутати рекомендували райдержадміністрації продовжити роботу з укладання додаткових угод до договорів оренди, встановивши оренду плату не менше 3% від нормативно-грошової оцінки; запросити інформацію у Державної інспекції сільського господарства в Миколаївській області щодо вжиття заходів до юридичних та фізичних осіб, які використовують земельні ділянки без правовстановлювальних документів, для усунення порушень; звернутися до прокуратури з питання скасування та вилучення державних актів, складених на підставі незаконних розпоряджень.

Два інші питання стосувалися роботи відділу освіти райдержадміністрації.

Фінансове управління райдержадміністрації, перевіряючи документацію з виплати матеріального заохочення педагогічних працівників у минулому році, виявило окремі недоліки. За словами начальника відділу освіти райдержадміністрації І. О. Ситник недоліки усунені. Тому депутати рекомендували врахувати зауваження фінуправління і не допускати порушення у подальшому.

Детально обговорили депутати хід виконання рішення райради від 24 травня 2012 року №12 «Про надання дозволу на списання аварійних об’єктів, які перебувають у безпосередньому управлінні відділу освіти райдержадміністрації».

Депутати визнали недостатньою роботу відділу освіти щодо виконання вищезгаданого рішення та, крім іншого, рекомендували розробити план-графік проведення робіт із розбирання аварійних об’єктів.

Наталія Крикун.