«Круглий стіл» ГО «Союз Чорнобиль України»

10 квітня відбулося засідання круглого столу з громадянами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.В його роботі взяли участь заступник керівника виконавчого апарату районної ради, керуюча справами Ірина Чубук, керівник апарату райдержадміністрації Галина Лунгол, міський голова Олександр Поляков, начальник управління соціального захисту населення Наталія Поляруш, голова всеукраїнської громадської організації інвалідів «Союз Чорнобиль України» в Миколаївській області Рубік Сімонян, голова районної громадської організації всеукраїнської організації інвалідів «Союз Чорнобиль України» Володимир Конух, заступник начальника Новоодеського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Тетяна Міріченко, спеціаліст Новоодеського відділення Миколаївської електропостачальної компанії Аза Діордіца, старший майстер Новоодеської дільниці Баштанського відділення ПАТ «Миколаївгаз» Ольга Марченко, представники ЦРЛ, КНП «Новоодеський РЦ ПМСД» та постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи. Про заходи із поліпшення умов соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та осіб з інвалідністю з їх числа проінформувала Наталія Поляруш - начальник управління соціального захисту населення Новоодеської райдержадміністрації.

У Новоодеському районі проживає 239 постраждалих від аварії на ЧАЕС: 10 з них віднесені до першої категорії, 64 - другої, 116- третьої, 45 дітей, 4-вдови. Всі кошти, що надходять з Державного бюджету України на виконання програми «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», мають цільове направлення і використовуються своєчасно та в повному обсязі. Нарахування і виплати пільг здійснюються на підставі затверджених кошторисів та доведених управлінню обсягів фінансування.

Зустріч мала конструктивний характер, ліквідатори аварії розповідали про болючі проблеми, задавали питання керівникам відповідних служб, спілкувались з керівництвом району.